تقدیم به تنها عشقم محمد


♂МΨ Γ♥VΞ ♂

خدایــــا ! خط و نشان دوزخـــــت را برایـــم نکش ! جهنم تـــــر از نبــــودنش جایـــی سراغ ندارم… .

سری جدید اس ام اس عاشقانه فروردین ۹۱

 

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی ، که چون دورم ز تو دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم

یک قلب پاک از تمام مکان های دیدنی جهان زیباتر است …

 

اگه کسی دوست داره فکر نکن علت اون محبته …. بلکه تو شایسته دوست داشتنی

گر تو را با ما تعلق نیست ما را شوق هست ، ور تو را بی ما صبوری هست ما را تاب نیست

بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم ، پلنگ در کوه و آهو در بیابان / همه جفتندو من تنها میگردم

در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است

آه مکشو اشک مریز ، غصه مخور ، شب در میان است ، خدا مهربان است

نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یه نکته میگویم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشمو رویی

خانه ی دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام درو ببندم

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم

من به خطو خبری از تو قناعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ی ماست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1398برچسب:,سـاعت 19:29 نويسنده ♥ҰΣ д$ĦЄбц♥| |